close
Always On My Mind ~Willie Nelson -永在我心中 威利尼爾森2009/04/06 21:27 2008/12/03 融資18:48 請將右欄位音樂盒按暫停後聆聽 Always on my mind (永在我心中) Maybe I 酒店工作didn't love you quite as good as I should have也許我沒有好好的愛你Maybe I 整合負債didn't hold you quite as often as I could have也許我不常擁抱你Little things I 租房子should have said and done每一件該說、該做的事I just never took the time我從沒有花時間當鋪去做You were always on my mind但你永遠在我心中You were always on my mind你永遠在我心澎湖民宿中 Maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times在寂寞時光裡,我也許沒有襯衫擁抱著你And I guess I never told you我想我從沒告訴過你I'm so happy that 591you're mine我很高興你屬於我If I made you feel second best如果我讓你感覺不是最好的房屋二胎I'm sorry, I was blind抱歉,我是盲目的You were always on my mind但你永遠在我心中房地產You were always on my mind你永遠在我心中
arrow
arrow
    全站熱搜

    ea10eadmmr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()